Plantur21

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Úhrada senzorů 
Autor Zpráva

Jméno: Julka
Odpovědět s citací
Dobrý den, paní doktorko,
prosím Vás o radu. Mám pumpu 18 let. Nyní je možné dostat senzory částečně hrazené pojišťovnou. Když jsem žádala o předepsání senzoru, dostala jsem od své lékařky v podstatě zamítavou odpověď, že prý úhrada je podmíněná nějakými body, které musím splňovat. Nedostala jsem ale informaci, které body to mají být. Nevíte, prosím, co musím splnit? Několik senzorů od VZP jsem již měla a nebyl to problém... Děkuji, Julka

úte 11. črc 2017 18:52:58

Jméno: Jan
Odpovědět s citací
Ak sa môžem do toho trošku zamotať u nás na Slovensku senzory sú hradené poisťovňami len diabetikom, ktorý sú striktne vymedzení v kategorizácií zdrav. pomôcok s indikačnými obmedzeniami. U nás presne takto káže zákon :

Senzory sú hradené :

- pacienti so syndrómom neuvedomovania si hypoglykémiie s vysokým kardiovaskulárnym rizikom, ktorí sú indikovaní na IP s funkciou LGS (low glucose suspend) alebo PLGM (predictive low glucose management) s DM 1. typu
Kritériá pre Glukózový senzor (D12) indikované a preskribované v Dia centrách:

Následné požiadavky:
- min. 6 mesiacov sledovaný v centre
- potvrdené zlepšenie metabolickej kompenzácie (v porovnaní s prvotnou indikáciou)

Myslím, že asi aj u Vás bude niečo podobné. Treba pozrieť kategorizáciu zdravotníckych pomôcok Ministerstva zdravotníctva.

Sorry ak som zabrdol do niečoho do čoho som nemal.

IP Minimed 640g, Enlite senzor

úte 11. črc 2017 19:47:26

Jméno: Jimmy.Fox
Odpovědět s citací
Tady jsou popsaná ta kritéria.. https://drive.google.com/file/d/0B7NMf0 ... sp=sharing