Plantur21

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Představte se! 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Hola hola! Mona mě přivedla na úžasný nápad! Co kdyby sem každej o sobě něco napsal - představil se. Nevím, do jaký hloubky se představovat, např. pro mě není jméno důležité, ani věk -to je na každym z vás, či jestli je někdo svobodný či ne. Ale kdo tu chce psát CV, či výši platu, nebráním mu. Mně by zajímalo co kdo kde děláte - studujete, pracujete, flákáte se, děláte vše naráz či tak:-)).

sob 22. zář 2007 11:48:52
Odpovědět s citací
případně co studujete!

Já např. mám vystudovanou litevštinu, PhDr. z historie a nemám práci odpovídající mému vzdělání, takže hlídám děti cizincům a učím je česky. Případně chodím uklízet.

sob 22. zář 2007 11:52:38
Odpovědět s citací
Já pracuji jako zdravotní sestra na gyndě,mám dvě dcery 12 a 9 let.Ráda lyžuji a jezdím na kole.Jinak mám ráda lidi jsem společenská a ráda se bavím.Manžela mám ,ale ne snad na dlouho.Je mi 34 let ,jsem drobná a mám delší tmavé vlasy.Ještě něco????

sob 22. zář 2007 11:59:35

Odpovědět s citací
Tak se k vám taky přidám, když jsem s tím začala, i když jak jsem psala, už jsme se tady někde představovali...
26, 175, 63, fotku mám, tak vzhled vynechám... Pracuju jako účetní a sekretářka v malé firmě. Přítele mám skoro 7 let, o svatbě a miminku uvažujeme, ale kdy, to se ještě uvidí :-)
Mám ráda ruční práce, české filmy, čokoládu, slunečné dny, kytky ve váze, ráda čtu, vařím, řídím auto, jezdím na výlety, mám pejsa.

Janko, mohla bys napsat i něco o dceři, nebo ona něco o sobě.

sob 22. zář 2007 16:20:17
Odpovědět s citací