Plantur21




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
DM 2 - vysoký "cukr" i při užívání léků - kde dělám chybu? 
Autor Zpráva

Registrován: pát 03. úno 2017 19:14:44
Příspěvky: 4
Jméno: Jana
Odpovědět s citací
Dobrý den,
na podzim mi nasadila dr. léky na DM2 (Glucophage 500), ale nic se nezměnilo, hodinu po jídle "cukr" 11 ... před 3 týdny mi předepsala dvojnásobek léků, beru je opravdu poctivě, v jídelníčku se snažím zmírnit, ač poctivka úplně nejsem, ale včera ráno nalačno 7,1 a hodinu po snědení necelého krajíčku chleba s máslem mám 10,3. Prosím o radu, co dělám špatně, léky beru večer.

Jana


pon 27. úno 2017 12:23:08
Profil

Registrován: stř 06. led 2016 17:05:59
Příspěvky: 9
Jméno: Vladimír
Odpovědět s citací
Ahoj.musis nam napisat viac o sebe.kolko mas rokov.ako dlho mas diagnostikovaný diabetes.ako dlho si na tých liekoch.mozno budes potrebovať prejsť uz na inzulín.


pon 27. úno 2017 19:29:21
Profil

Registrován: stř 10. říj 2012 14:30:55
Příspěvky: 768
Jméno: dagmar
Odpovědět s citací
Dobrý den, je možné, že zaléčení diabetu pouze metforminem nestačí.. dá se nasadit dvojkombinace, třeba na přechodnou dobu, poté glykémie budou držet pouze na monoterapii,ale vyšší dávce.
D.Samková


úte 07. bře 2017 10:28:11
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software
Český překlad – phpBB.cz